2012. január 29., vasárnap

Colosseum torta

Egy ismerősöm anyósa Róma imádó, ezért a Colosseumra esett a választásunk. Élőben soha nem láttam,és általában minden fotón ugyanabból az irányból van az épület fotózva, ezért nehezen tudtam elkészíteni minden szegletét :) . Mindig profilból fotózza mindenki az épületet,de azt az oldalt szinte senki,ahol hiányzik a felső "szint". Hosszas keresgélés után találtam hasznos képeket.
Citromos-túrós ízesítésű volt, sima piskótával. Kívül bevontam unideckel,és tettem rá egy saját fondantot,amin előbb kivagdostam az ablakokat,és csak után tekertem a torta köré.Fondant festő porokkal kapott egy kis színt.Remélem az ünnepeltnek is tetszett a torta.

3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik. Bár az arányokkal pindurit megcsúsztál, és a színek is lehetnének bátrabbak, látszik, hogy sokat melóztál vele, szép aprólékos. Gratula! :) Remélem nem bántottalak meg! :)

    VálaszTörlés