2011. szeptember 25., vasárnap

Villám Mc Queen és Kaktusz torta

Szerencsére sok olyan barátom van,akiknek pici gyerekeik vannak,így kiélhetem magam a szülinapok közeledtével.
Hetekkel ezelőtt megbeszéltük J-vel,hogy az ikreknek 25-én lesz a születésnapjuk,és Pankinak egy Mc Queent, Mikinek egy kaktusz tortát szeretnének.Szombatra kérték,mert akkor mennek a gyerekek után vidékre.Ezen a héten 7 tortám volt a saját kétévesemével együtt,és elég jól kilogisztikáztam,hogy vasárnapra Barni szülinapjára ne legyenek akkora táskáim,mint szegény megboldogult Derrick felügyelőnek :)
Majd jött a telefon csütörtök reggel. Panki nem érzi jól magát a mamánál,sokat sír,ezért péntek estére kellene a 2 torta.Én elvesztem.... majd egy órán keresztül agyaltam,hogy hogyan fogok 1 éjszaka alatt 3 tortát megcsinálni,mert a Cuddlies tortát is péntekre kérték.
Persze ez csak egy kis pánik volt,mert tudtam,hogy meg fogom oldani,és megoldottam.Azt nem mondom,hogy most üde és friss vagyok,de megint találkoztam azzal az örömmel,amiért érdemes volt.Remélem a gyerekeknek is tetszettek a torták.
Mc Queen fekete erdő volt,a kaktusz pedig trüffel csokis.Kicsit nehezemre esett Villám,mert Vilmosnál a tanfolyamon minden olyan flottul ment,Vilinek :)))) Azt hiszem ez már egészen vállalható lett,hála neki,és az ott látottaknak.
 Miki nagy kaktusz imádó.Nem okozott fejtörést az elkészítése,mert hetekkel ezelőtt készítettem a mini tortaversenyre egy tortát,ami ennek alapjául szolgált.Íme Miki kaktuszkája:

1 megjegyzés: