2011. október 26., szerda

Meglepetés torta, csak úgy

Egy számomra nagyon kedves barátomnak csináltam ezt a tortát. Vendégségbe érkezett hozzá a testvére a 2 kis gyerekével külfölről,plusz az én barátom kislánya.Így készítettem a 3 gézengúznak egy tortát.
Mindenki annak örül,ha szabad kezet kap a torta tekintetében. Hát én most annyira szabad kezet kaptam,hogy ez volt a másik véglet.Ez se jobb,mintha minden centimétert megszabnak a tortán.
Nagyjából tudtam,hogy hány évesek a manók,és a nevüket.Ennyi.Egy kisfiú és két kislány.Készíts egy tortát csak úgy.Nincs szülinap,nincs welcome.Örülünk,hogy együtt a család :))))
Próbáltam olyan tortát kreálni,aminek örülnek mindhárman. A barátomnak nagyon tetszett,remélem a gyerekeknek is.Ja,és azt is remélem,hogy kibírta az utat Győrig :)



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa lett! És ötletes! Mindenki megtalálja rajta a maga kedvencét.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki, biztosan odáig voltakérte a gyerekek.

    VálaszTörlés