2012. február 11., szombat

A balerina álma

Egy kedves barátom testvérének a születésnapjára készítettem.
Elsőre megijedtem tőle,mert először magát a cipőt szerette volna.Az viszont nem lett volna szép 20 szeletben,valami monstrum balett cipő.Viszont az ünnepelt nem akart a cipők alá semmit.Aztán elkezdtem ötleteket keresgélni a neten,hátha meggyőzöm.Sikerült.
Találtam egy tortát,ami az ötletet adta.A cipő, rajta a cipős dobozon.
Trüffel csokival töltöttük,mert egy bulira vitték.Azzal nem lövünk mellé,mert a csoki az általában működik.
A doboz volt a torta,amit unideckel borítottam.A cipőt keksz masszából formáztam meg,a trüffel csoki krémmel kentem le,és pille cukros fondanttal borítottam.Kaptam kölcsönbe egy már kinőtt cipőt,aminek eredetiben is gyöngyház barack színe van.

Lehet a kép nem adja vissza annyira,de ez is csillogott.Nagyon szép volt.
Az ünnepelt pedig nagyon boldog volt,mert egy régi álma vált valóra azzal,hogy elkészítettem neki ezt a tortát.


6 megjegyzés:

  1. NAgyon szép!

    Leírnád nekem elsőkézből a trüffel krém receptjét, illetve az általad készítettre hol bukkanok rá.
    És jó-e fondant alá?

    Előre is köszönöm

    Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a receptet, és a SAM a tűzoltó -s ötletet is. Nálunk is nagy sláger.:))

    VálaszTörlés