2012. március 4., vasárnap

Krém receptek

Egy kedves olvasóm kért tőlem krém receptet.Mivel nem találtam hozzá elérhetőséget a profiljában,ezért ide írom a recepteket.
Az én csokis trüffel krémem
1 liter tejszín
700 g csokoládé
A tejszínt felforralom,beleteszem az apróra összetört csokit.Kézi habverővel jól összekeverem.Mikor kihűlt,beteszem a hűtőbe.Általában 12 órára,de van,hogy sikerült néhány órával tovább hűteni.Mielőtt betölteném vele a tortát,robotgéppel elkezdem felverni.Először a leglassabb fokozaton,majd egyre erősebben. Amikor látom krémesedik,akkor teszek még bele habfixet.Ez után tejesen felverem.Minél hidegebb a krém,annál jobban verhető.Akkor jó a krém,ha megfordítod a tálat,és nem jön ki belőle :) Én ezzel töltöm a tortát,és ezt kenem a fondant alá is.Eddig semmi probléma nem volt vele.

A vaníliás-epres-banános ugyanezen elv alapján készült.
Tejszínt felforraltam,tettem bele egy evőkanál vanília pudingot,200 g sima fehér csokit, 200 g epres fehér csokit.Lehűtöttem,felvertem,és betöltés közben tettem minden sorba vékony banán karikákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése