2012. március 4., vasárnap

Chelsea rajongó tortája

Egy nagyon régi ismerősünk kisNagyfia lett 18 éves.
Nagy chelsea rajongó,és ezért készült nagy titokban neki ez a torta,mert maga a szülinapi buli is meglepetés volt.
Szerettem volna venni hexagon és pentagon kiszúrót,de itthon sajnos nem lehet kapni ( a kiszúró ).Angliából tudtam volna hozatni,de rövid volt az idő,illetve ha 3 nap alatt ideért volna,akkor 6000,- Ft-ba került volna.Így azt a verziót elvetettem.Egy barátnőm öccse olyan helyen dolgozik,ahol egy ilyen kiszúrót meg lehet hajlítani,el lehet készíteni,ezért segítségemre siettek.Igen ám,de hála a magyar postának,hétfőn feladott csomag elsőbbségivel sem ért ide egy hét alatt,ezért kiszúró nélkül kellett a labdára elkészíteni a borítást.
Természetesen megoldottam,de egyszerűbb lett volna kiszúrogatni a marcipánból.
A torta egyébként nem saját ötlet.Az ünnepelt anyukája találta a neten,és megtetszett neki.Ezért próbáltam ahhoz hasonlót készíteni.
A torta alja trüffel csokis,a labda pedig barackos túrós ízű volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése