2012. március 4., vasárnap

Webcukrász verseny

Lezárult a negyedik webcukrász verseny.
Konkrét tortám nem készült most a versenyre,mert ami már fejben létezik,nagyon időigényes,és most nem tudtam beépíteni a családi életünkbe.A következő versenyre tuti elkészítem,mert biztosra akarok menni.
Így most az esélytelenek nyugalmával vártam a verseny végét,melyben gyönyörű alkotások születtek.
Nem véletlen,hogy ismét több érem került kiosztásra.
Az én tortámat diplomával jutalmazta a zsűri.


A torta egyébként egy barátnőm kérésére készült,házi karamell krémmel volt töltve,és nagyon finom volt.
Így tálalták :

10 megjegyzés:

  1. Az FB-n már beazonosítottam a tortádat a nevedhez, most pedig a meglévőkhöz a blogodat!
    Gratulálok! Ez a torta az én tortám ikertesója (kétpetéjűek, mert nem teljesen egyformák, de azért van bennük közös) :-)

    VálaszTörlés
  2. M@rti,amikor láttam a tortát (akkor még nem tudtam,hogy a Tied),pont erre gondoltam én is.Nem csak én szeretem ezt a színpárosítást :)))

    VálaszTörlés
  3. Az fb-n már megdícsértem a tortádat. Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  4. Hehe, még a fekete hátterünk is ugyanaz! :-)

    VálaszTörlés
  5. A két torta ég és föld...mármint színeiben mindkettő. :P Égszínkék, a földbarna, nem csoda, ha tetszik a szemnek mindkettő! :) Különleges tortát készítettél, nekem nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Csodás ez a torta gratulálok a szép eredményhez! Nagyon guszta ahogy felszeletelve is van rajta dísz!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon igényes és ez a színhatás szuper! A további részét a véleményemnek már ismered ;)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm.
    Az alapötlet nem az enyém volt,így én egy majdnem másolatát készítettem el egy tortának :)

    VálaszTörlés
  9. Csatlakozom az előttem szólókhoz, ezt a tortát nem lehetett nem megnézni, annyira vonzza a szemet! Gyönyörű kék színt kevertél hozzá! :-)

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Mint gasztrobloggernek, szeretném a figyelmedbe ajánlani a gasztro.miner.hu oldalt, ahol a gasztronómiai témájú blogokat jelenítjük meg egy helyen, és az online elérhető Gasztroblogger Szakácskönyvet, ahová blogodból valószínűleg néhány receptet külön is kiemelünk.

    Szeretnénk, ha a Te blogod is megjelenhetne oldalunkon, s ehhez hozzájárulásodat szeretnénk kérni (szabályunk, hogy csak azok bejegyzései jelennek meg, akik ehhez hozzájárulnak). A bejegyzésedből csak egy kivonat jelenik meg honlapunkon és esetlegesen egy kis kép: ha valaki el szeretné olvasni írásodat, akkor a blogodra fog eljutni. A csatlakozásnak anyagi vonzata nincs, a bejegyzések első egy-két mondatának listázásához a blog feedjét dolgozzuk fel, tehát semmilyen technikai teendőd sincs. Az eddigi tapasztalatok alapján napi további 50-100 látogatót is jelenthet, ha bekerül valaki a listába.

    Amennyiben úgy döntöttél, csatlakoznál hozzánk vagy kérdésed van, kérlek, írj az info kukac miner pont hu-ra!

    Üdvözlettel:
    Miner.hu

    VálaszTörlés