2011. június 14., kedd

Gyereknapi Katica torta

Olyan régen szerettem volna már Katicát csinálni a kisebbik fiamnak.Imádja őket,de a születésnapja még annyira messze volt.
Gyereknapkor amúgy is mentünk le nagymama látogatóba,így megcsináltam arra a hétvégére,és akkor a sütemény meg is volt oldva.Könnyebb volt elkészíteni,mint gondoltam.A végeredmény pedig egy cukor bogár lett,szerintem.Csokikrémmel töltöttem meg.
Ez volt a második pille cukros fondantom,mert a korábbiakon a zselatinos van.Tökéletesre sikerült,makulátlan a felülete.Annyira szépen sikerült beborítanom vele a tortát.Eddigi tapasztalataim alapján azt mondhatom,hogy a pillecukros fondanttal jobb borítani,minden másra pedig jobb a másik.A két kedvenc színem,a piros és a fekete.Meg sem próbáltam a fondatot színezni,hanem festettem a tortát.Az alkohol - festék arányát még gyakorolnom kell,állati nehezen száradt meg a festék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése