2011. június 26., vasárnap

Stage pass torta

Húgom legjobb barátnőjét leptük meg ezzel a tortával.
Nagyon szereti az augusztusi sziget fesztivált,és ezért kapta ezt a "belépőt".Állati meleg volt itthon (26,5 fok),így a fondant nem működöt a legjobban,ez meg is látszik a tortán.
Sima piskótát sütöttem hozzá és csokis-kávés krémet tettem bele,amit most nagyon favorizálok,mert nagyon jól tart,és nagyon finom.
A krémet egy egész más, kekes sütiben használtam,de már akkor is nagyon ízlett.


Csokis-kávés krém
1 csomag csoki puding
1 evőkanál liszt
2 evőkanál kakaó (én holland kakaót használok)
3 dl tej
Ezeket összekeverem,és hagyom állni.
1,5 dl gyenge kávé (én koffeinmentes nescafét tettem bele minden esetben)
15 dkg porcukor
25 dkg margarin
Ezeket főni tesszük.Amikor elolvadt a vaj,akkor hozzáöntöm a pudingos keveréket,és sűrűre főzzük.Arra kell vigyázni,hogy véletlenül se "forraljuk" fel,mert kicsapódik a vaj,és az egésznek az állaga más lesz.
Ha kihűlt,kenhető.A hűtőben sokkal keményebbre dermed,mint hűléskor.
Ajánlom nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése