2011. november 29., kedd

Proteines doboz torta

Kamaszom legjobb barátjának a születésnapjára készítettem,természetesen nagy nagy titokban. Robi a majdnem fiam,és már rég kinéztem magamnak a szülinapját,és terveztem,hogy kap tőlem egy tortát.Mindig olyan édesen dicséri a tortáimat,lájkolja a fészbúkon,és arról áhítozik,hogy neki mikor sütök tortát :)
Hát eljött végre a nagy nap. Természetesen a fiammal egyeztetve,egy proteines doboz készítettem,és a címkén levő felirat az személyre szabott volt.Szombat este el is vitte, arra a helyre,ahova a meglepi asztalfoglalás volt. Mivel nem "ismertem" a társaságot,ezért egy fincsi csoki krémmel töltöttem meg a tortát,azzal nem nyúlok mellé nagyon.Így is lett.Robi nagyon örült,kamasz büszke volt az anyukájára :D, és akik annyira nem csoki tortásak,azok is jót sütiztek,mert nagyon ízlett a kis csapatnak a torta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése