2011. november 9., szerda

Varródoboz II.

Egy nagyon kedves régi barátunk párjának készült a torta.Az úriember divattervező-stylist. A próbababa kimondottan "AZ" a baba,ami neki is van.
Eredetileg nov.8-ra kérte tőlem a tortát a párja,de napokkal előtte hívott,hogy a szűk családot csak vasárnapra tudta összehívni,ezért nem kedd,hanem vasárnap.Én úgy tudtam,hogy szülinapot nem tartunk a jeles nap előtt,ezért beírtam a tortát nov. 13-ra. Megbeszéltük a barátunkkal,hogy szeretne segíteni picit nekem a torta díszítgetésében,szépítgetésében,ezért szombaton átjön.Éppen a kalóz tortát készítettem, a kori tortához a piskótát sütöttem,amikor hív,hogy sajna ma nem tud jönni,mert közbejött valami,de holnap mikor jöjjön a tortáért? Azonnal kaptam egy hátsófalit,és megkérdeztem,hogy melyik tortáért?Hát, történt egy kis félreértés.Ő 6-ra gondolt,amikor vasárnapról beszélt.Ráadásul marcipán ízű krémet kért a tortába,amihez ugye semmit nem vettem még meg.Kértem egy órát,hogy összeépítsem magam a nagy hír hallatán,de aztán közösen megoldottuk.Lett marcipán,lett krém,lett torta.Igaz,hogy vasárnap "együtt fejeztük be",mert nem sikerült pontban kettőre elkészülnöm,de örültem,hogy segített.Itt jegyezném meg,hogy most cérnát is fűztem a tűbe ;)))
Azóta már tudom,hogy a torta finom volt,és nagy sikert aratott.A teteje érintetlenül díszeleg egy vitrinben.,mert az ünnepelt nem engedte "összevágni.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, de máskor nagyobb képet szeretnénk!!!! :-)
    Jobban el szeretnénk merülni a részleteiben - gondolom más is egyetért ezzel! ;-)
    Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek! De Facebookon, ha jól emlékszem nagyobb volt a kép!
    Hűha, egészen izgalmas volt a múlt hétvégéd! Még szerencse, hogy előtte nap kiderült a félreértés! Egyébként mi is úgy tartjuk, hogy előtte nem ünneplünk (néha kivétel ez alól a meglepetésbuli)!

    VálaszTörlés
  3. Ajha, jó kis sztori :)) Izgulhattál rendesen, de nagyon pöpec lett! Türelemjáték a javából. A tűket hogyan oldottad meg? Fogpiszkálóval, vagy kiszárítottad?

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm itt is mindenkinek :)

    Dina, a tűket sugar gum pastaból készítettem,a gyűszűt is.

    VálaszTörlés
  5. Még egy blog ahol csodálni fogom a tulaj munkáját. Nagyon szép lett a torta,ügyes vagy ! Ennyi kapkodás után ilyen szépre sikerült, mi lett volna ha nyugodtan tudtad volna megcsinálni?:-))

    VálaszTörlés
  6. Jajj, de nagyon tetszik, minden részletében nagyszerű!

    VálaszTörlés